جستجو
Close this search box.

مجله کسب و کار

بهترین استراتژی های جذب مشتری | هدف از جذب مشتری یافتن روشی تکرارپذیر برای جذب مشتریان به کسب و کار شماست. |جذب مشتری در مقابل بازاریابی

جذب مشتری چیست؟ 9 استراتژی برای جذب مشتری

جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری نحوه تبدیل یک شرکت به مشتری بالقوه به مشتری جدید است. برخی از نمونه‌های جذب مشتری عبارتند از بازاریابی ایمیلی، استفاده از پلتفرم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا ارائه خدمات عالی به مشتری و کسب شهرت برای انجام این کار. هدف از جذب مشتری کمک به کسب و کار بیشتر شرکت با استفاده از قدرت تیم ها، کانال ها و استراتژی های مختلف است.

ادامه مطلب »
مراحل ساخت یک استراتژی فروش | استراتژی فروش در استارت آپ چیست و چرا برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند.

25 استراتژی فروش ثابت شده از کارآفرینان برتر و استارت آپ ها

استراتژی فروش استارتاپ چیست؟ استراتژی فروش استارت آپ شما چیزی نیست جز طرحی که استارتاپ شما برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند. این شامل روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی است که به تیم شما کمک می‌کند تا بهتر با سرنخ‌ها، مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کند. هدف آن بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش درآمد کلی است. یک استراتژی فروش قوی برای

ادامه مطلب »
نیازهای مشتری که شما باید آنها را برطرف کند | چگونه انتظارات مشتری را شناسایی کنیم؟هر کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود.

8 نیاز مشتری چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم؟

هر شرکت یا کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود. اما مشخص کردن خواسته‌های مشتری گاهی بسیار دشوار است. آیا مشتریان همیشه به آنچه می خواهند نیاز دارند؟ آیا برخی از نیازهای مشتریان مهمتر از دیگران هستند؟ چگونه این نیازها را درک کرده و برآورده کنیم؟ در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.   نیازهای مشتری چیست؟ نیاز مشتری یک دلیل آشکار یا پنهان برای خرید یک

ادامه مطلب »
قیف فروش چیست و مراحل آن | چرا به یک قیف فروش نیاز دارید؟ و چگونه برای کسب و کار خود ایجاد کنید | sales funnel در مقابل فلایویل

قیف فروش چیست؟ و چگونه در سال 2024 یکی بسازیم

قیف فروش چیست؟ قیف های فروش ابزارهای فروش و بازاریابی هستند که برای نشان دادن مراحل سفر مشتری استفاده می شوند. یک قیف فروش را به عنوان یک نقشه راه بصری در نظر بگیرید که نشان می دهد دقیقاً در هر زمان مشتری بالقوه در فرآیند خرید کجاست.   چرا قیف فروش اینقدر مهم است؟ قیف فروش مهم است زیرا به شما امکان می دهد درک کنید که مشتریان بالقوه

ادامه مطلب »
انعطاف‌پذیری (تاب‌آوری) کسب‌وکار زمانی حاصل می‌شود که شرکت‌ها استراتژی‌های قوی را اتخاذ کنند، کیفیت را در تمام بخش‌ها تضمین کنند

انعطاف پذیری کسب و کار: راهنمای کامل تاب‌آوری

اگر یک چیز وجود داشته باشد که تاریخ کسب و کار به ما آموخته است، این است که انعطاف پذیری یک کیفیت ضروری برای رویارویی با چالش ها و شکوفایی در مواجهه با ناملایمات است. شرکت‌هایی که می‌توانند به سرعت خود را با شکست‌ها وفق دهند و بازیابی کنند، در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، دارای مزیت رقابتی هستند. تاب‌آوری کسب‌وکار چیزی بیش از مجموعه‌ای از رفتارهای رفتاری

ادامه مطلب »
مزایای هوش هیجانی برای مدیران و رهبران افراد | یکی از رایج ترین شاخص های هوش هیجانی پایین، مشکل در مدیریت و بیان احساسات است.

چرا هوش هیجانی برای مدیران کلیدی و مهم است؟

هوش هیجانی عبارتی است که بر محیط کار مسلط است. اما، به چه معناست، چرا اهمیت دارد، و چرا هوش هیجانی برای مدیران افراد بسیار حیاتی است؟ رهبران بزرگ به سختی پیدا می شوند. این تا حدی به این دلیل است که مهارت‌هایی که یک فرد را به یک رهبر مؤثر تبدیل می‌کند – مانند توانایی ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن و متحد کردن افراد – معمولاً آموزش داده نمی‌شوند. در

ادامه مطلب »
ترس از شکست چگونه می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟ | در همه جای دنیا ترس از شکست در بین صاحبان کسب‌وکار مشترک است.

ترس از شکست – چگونه در تجارت بر آن غلبه کنیم

هر کارآفرین یا صاحب کسب و کاری، چه تازه شروع کرده باشد و چه در دنیای کسب و کار، در مقطعی از حرفه خود با ترس از شکست مواجه می شود. در همه جای دنیا ترس از شکست در بین صاحبان کسب‌ و کار مشترک است. با مجله قهرمان همراه باشید. در واقع، از هر 3 بزرگسال، 1 نفر در وهله اول به دلیل ترس از شکست، از راه اندازی

ادامه مطلب »
تکنیک هایی برای تصمیم گیری موثر در رشد کسب و کار | تصمیم گیری موثر در مدیریت به طور قابل توجهی بر موفقیت و رشد یک سازمان تأثیر می گذارد.

تصمیم گیری مدیریت: بینش ها و استراتژی های موفقیت

تصمیم گیری موثر در مدیریت به طور قابل توجهی بر موفقیت و رشد یک سازمان تأثیر می گذارد. به عنوان یک رهبر یا مدیر کسب و کار، اهمیت تصمیم گیری آگاهانه که با اهداف و مقاصد کلی سازمان شما همسو باشد را درک می کنید. چه دانشجوی فارغ التحصیل باشید، چه یک حرفه ای جدید و یا یک رهبر باتجربه، تقویت مهارت های تصمیم گیری برای پیمایش چالش های پیچیده

ادامه مطلب »
مدیریت استرس در محل کار برای مدیران و صاحبان کسب و کار | استرس محل کار یک واکنش به موقعیت های طاقت فرسا یا پرفشار در محل کار است.

مدیریت استرس در محل کار: 12 نکته برای مدیران

استرس پاسخی طبیعی به موقعیت های پرفشاری است که ممکن است در محل کار با آن مواجه شوید – به خصوص اگر یک مدیر باشید. رهبری یک تیم با چالش‌های فراوانی همراه است، به غیر از تلاش مداوم برای دادن ۱۱۰ درصد از خود هر روز. در حالی که کمی استرس می تواند به شما انگیزه دهد تا کار را انجام دهید، استرس بیش از حد می تواند اثرات منفی

ادامه مطلب »
چگونه در محل کار مسئولیت پذیری نشان می دهید؟ | چگونه مسئولیت پذیری را به بخشی از فرهنگ خود و ارزش اصلی تیم خود تبدیل کنید

چگونه مسئولیت پذیری را به بخشی از فرهنگ محل کار خود تبدیل کنید

ایجاد یک تیم با عملکرد بالا در صورت عدم پاسخگویی غیرممکن است. چرا؟ به زبان ساده، وقتی هیچ کس مالکیت تصمیم گیری، رسیدگی به مسائل و حل مشکلات را به عهده نمی گیرد، کارها انجام نمی شود. مسئولیت پذیری زمانی است که افراد مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند. این در مورد ابتکار عمل و درک این است که نه تنها افراد قدرت ایجاد مشکلات را دارند، بلکه

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه