مجله کسب و کار

انعطاف‌پذیری (تاب‌آوری) کسب‌وکار زمانی حاصل می‌شود که شرکت‌ها استراتژی‌های قوی را اتخاذ کنند، کیفیت را در تمام بخش‌ها تضمین کنند

انعطاف پذیری کسب و کار: راهنمای کامل تاب‌آوری

اگر یک چیز وجود داشته باشد که تاریخ کسب و کار به ما آموخته است، این است که انعطاف پذیری یک کیفیت ضروری برای رویارویی با چالش ها و شکوفایی در مواجهه با ناملایمات است. شرکت‌هایی که می‌توانند به سرعت خود را با شکست‌ها وفق دهند و بازیابی کنند، در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، دارای مزیت رقابتی هستند. تاب‌آوری کسب‌وکار چیزی بیش از مجموعه‌ای از رفتارهای رفتاری

ادامه مطلب »
مزایای هوش هیجانی برای مدیران و رهبران افراد | یکی از رایج ترین شاخص های هوش هیجانی پایین، مشکل در مدیریت و بیان احساسات است.

چرا هوش هیجانی برای مدیران کلیدی و مهم است؟

هوش هیجانی عبارتی است که بر محیط کار مسلط است. اما، به چه معناست، چرا اهمیت دارد، و چرا هوش هیجانی برای مدیران افراد بسیار حیاتی است؟ رهبران بزرگ به سختی پیدا می شوند. این تا حدی به این دلیل است که مهارت‌هایی که یک فرد را به یک رهبر مؤثر تبدیل می‌کند – مانند توانایی ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن و متحد کردن افراد – معمولاً آموزش داده نمی‌شوند. در

ادامه مطلب »
ترس از شکست چگونه می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟ | در همه جای دنیا ترس از شکست در بین صاحبان کسب‌وکار مشترک است.

ترس از شکست – چگونه در تجارت بر آن غلبه کنیم

هر کارآفرین یا صاحب کسب و کاری، چه تازه شروع کرده باشد و چه در دنیای کسب و کار، در مقطعی از حرفه خود با ترس از شکست مواجه می شود. در همه جای دنیا ترس از شکست در بین صاحبان کسب‌ و کار مشترک است. با مجله قهرمان همراه باشید. در واقع، از هر 3 بزرگسال، 1 نفر در وهله اول به دلیل ترس از شکست، از راه اندازی

ادامه مطلب »
تکنیک هایی برای تصمیم گیری موثر در رشد کسب و کار | تصمیم گیری موثر در مدیریت به طور قابل توجهی بر موفقیت و رشد یک سازمان تأثیر می گذارد.

تصمیم گیری مدیریت: بینش ها و استراتژی های موفقیت

تصمیم گیری موثر در مدیریت به طور قابل توجهی بر موفقیت و رشد یک سازمان تأثیر می گذارد. به عنوان یک رهبر یا مدیر کسب و کار، اهمیت تصمیم گیری آگاهانه که با اهداف و مقاصد کلی سازمان شما همسو باشد را درک می کنید. چه دانشجوی فارغ التحصیل باشید، چه یک حرفه ای جدید و یا یک رهبر باتجربه، تقویت مهارت های تصمیم گیری برای پیمایش چالش های پیچیده

ادامه مطلب »
مدیریت استرس در محل کار برای مدیران و صاحبان کسب و کار | استرس محل کار یک واکنش به موقعیت های طاقت فرسا یا پرفشار در محل کار است.

مدیریت استرس در محل کار: 12 نکته برای مدیران

استرس پاسخی طبیعی به موقعیت های پرفشاری است که ممکن است در محل کار با آن مواجه شوید – به خصوص اگر یک مدیر باشید. رهبری یک تیم با چالش‌های فراوانی همراه است، به غیر از تلاش مداوم برای دادن ۱۱۰ درصد از خود هر روز. در حالی که کمی استرس می تواند به شما انگیزه دهد تا کار را انجام دهید، استرس بیش از حد می تواند اثرات منفی

ادامه مطلب »
چگونه در محل کار مسئولیت پذیری نشان می دهید؟ | چگونه مسئولیت پذیری را به بخشی از فرهنگ خود و ارزش اصلی تیم خود تبدیل کنید

چگونه مسئولیت پذیری را به بخشی از فرهنگ محل کار خود تبدیل کنید

ایجاد یک تیم با عملکرد بالا در صورت عدم پاسخگویی غیرممکن است. چرا؟ به زبان ساده، وقتی هیچ کس مالکیت تصمیم گیری، رسیدگی به مسائل و حل مشکلات را به عهده نمی گیرد، کارها انجام نمی شود. مسئولیت پذیری زمانی است که افراد مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند. این در مورد ابتکار عمل و درک این است که نه تنها افراد قدرت ایجاد مشکلات را دارند، بلکه

ادامه مطلب »
5 کلید برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست

5 کلید برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست

با بازگشت بیشتر اقتصاد جهانی به مسیر، اکنون زمان بسیار خوبی برای مشاغل جوان است. همانطور که روندها در جهت درست حرکت می کنند، کسب و کارهایی که امروز تصمیمات هوشمندانه می گیرند، در سال های آینده نتایج قابل توجهی خواهند دید. در اینجا، ما به پنج راه برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست نگاه می کنیم.   1. محتوا را در وب قرار دهید مهم نیست

ادامه مطلب »
برای شروع یک کسب و کار موفق چه نکاتی را رعایت کنیم

14 نکته برای شروع یک کسب و کار موفق

آیا کسب و کاری راه اندازی می کنید؟ شما به چیزی بیش از یک ایده خوب نیاز خواهید داشت. عوامل قانونی، مالیاتی، مالی و استراتژیک وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. به تاثیر ذهنی و عاطفی کارآفرین بودن اشاره ای نکنیم.همانطور که در شروع یک کسب و کار در سفر هستید، نکات زیر را در نظر بگیرید تا کسب و کار خود را برای موفقیت آماده کنید. با

ادامه مطلب »
چگونه هنگام راه اندازی کسب و کار خود به ریسک فکر کنید (و کاهش دهید)

چگونه هنگام راه اندازی کسب و کار خود به ریسک فکر کنید

می‌دانم که بسیاری از شما در حالت استارت‌آپ هستید یا هنوز به این فکر می‌کنید که آیا کسب‌ و کار پرخطر و پر ریسک کارآفرین شدن را آغاز کنید. هدف من برای چند سال آینده این است که افراد متزلزل را تشویق کنم تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به برخی از کسانی که در راه میلیونر شدن هستند راهنمایی کنم، با مجله قهرمان همراه باشید.

ادامه مطلب »
چگونه صاحب کسب و کار باشیم و همچنین زندگی داشته باشیم

چگونه صاحب کسب و کار باشیم و همچنین زندگی داشته باشیم

یک صاحب کسب و کار به طور متوسط ​​49.4 ساعت در هفته کار می کند – اما آنها دوست دارند این ساعت را به 41.7 کاهش دهند. با توجه به اینکه صاحبان مشاغل 400 ساعت در هفته بیشتر از آنچه می خواهند کار می کنند، به نظر می رسد که آنها دیگر رئیس خودشان نیستند. با مجله قهرمان همراه باشید.   هشت راه برای اصلاح استراتژی رهبری اگر کارآفرینی هستید

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه