جستجو
Close this search box.

مجله کسب و کار

6 روش بازاریابی دیجیتال تاثیر گذار

6 روش بازاریابی دیجیتال تاثیر گذار

تجارت الکترونیک به عنوان یک صنعت در این مدت بسیار رشد کرده است، به ویژه در بخش های غذا و نوشیدنی، سلامت و تناسب اندام، خانه و باغ، و زیبایی. این نتیجه تحول دیجیتالی سریع بسیاری از مشاغل است. بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست، با لغو بسیاری از رویدادهای حضوری و کنفرانس های تجاری، بازاریابان مجبور می شوند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تطبیق دهند. در ادامه با

ادامه مطلب »
8 راه ایجاد مشتری وفادار واقعی برای تجارت (کسب و کار)

8 راه ایجاد مشتری وفادار واقعی برای تجارت

صرف نظر از اندازه کسب و کار، وفاداری مشتری بسیار مهم است. مشتریان تکراری تا 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می کنند. بعلاوه، تلاش برای جذب مشتریان جدید تا ده برابر بیشتر از حفظ مشتریانی است که در حال حاضر با شما تجارت می کنند. اگر به دنبال راه‌های واقعی برای ایجاد و حفظ وفاداری مشتری هستید، چند مورد از این استراتژی‌ها را در نظر بگیرید. با مجله

ادامه مطلب »
چگونه از اشتباهات رایج کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) اجتناب کنیم

چگونه از اشتباهات رایج کپی رایتینگ اجتناب کنیم

احتمالاً شما یک شرکت چند میلیارد دلاری نیستید که این تجمل را داشته باشد که بیشتر روی برندسازی تمرکز کند تا بازاریابی. به این ترتیب، نسخه فروش شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. کپی رایتینگ خوب می تواند سنگ بفروشد، اما کپی رایتینگ بد نمی تواند طلای رایگان بفروشد. کیفیت کپی شما تأثیر مستقیمی بر این دارد که آیا چیزی نمی فروشید یا نمی توانید تقاضای مشتریان دیوانه و دوست

ادامه مطلب »
انواع کانال های بازاریابی کسب وکار کدامند

انواع کانال های بازاریابی کسب وکار کدامند

برای بازاریابی محصول یا خدمات خود ، باید تبلیغات، تبلیغات و پیام‌ها را در مکان‌هایی توزیع کنید که مشتریان بالقوه شما آنها را ببینند. این «مکان‌ها» کانال‌ بازاریابی هستند که گزینه‌های آنلاین و آفلاین زیادی برای بررسی دارند. در این راهنما، انواع مختلف کانال‌های بازاریابی را بیان می‌کنیم و یک چک لیست برای کمک به شما در شناسایی بهترین کانال‌ها برای کسب‌وکارتان ارائه می‌کنیم. با مجله قهرمان همراه باشید.  

ادامه مطلب »
5 اشتباه رایج بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید از آنها اجتناب کنید

5 اشتباه رایج بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید از آنها اجتناب کنید

اگر شما یکی از 47 درصد از صاحبان مشاغل کوچک هستید که بازاریابی را به طور کامل به تنهایی انجام می دهند، به احتمال زیاد این عملکرد یکی از بسیاری از کلاه هایی است که می پوشید. و به احتمال زیاد، مگر اینکه خودتان یک کسب و کار بازاریابی را اداره کنید، پس زمینه بازاریابی حرفه ای ندارید. این بدان معناست که احتمالاً چند کار وجود دارد که در تلاش‌های

ادامه مطلب »
چگونه برای کسب و کار کوچک خود بازاریابی کنید

چگونه برای کسب و کار کوچک خود بازاریابی کنید

بیایید در مورد بازاریابی صحبت کنیم. در ظاهر، بازاریابی کسب‌وکار شما ممکن است پیچیده، بی‌ثبات، موفق یا گران به نظر برسد. همچنین برای کسب و کار جدیدی که برای اولین بار با مشتریان ارتباط برقرار می کند ضروری است. با مجله قهرمان همراه باشید.   بازاریابی کسب و کار بازاریابی موثر فقط تبلیغات و تبلیغات نیست، بلکه تحقیق و آزمایشی است که به اعتبار بخشیدن و اصلاح موقعیت شما در

ادامه مطلب »
چرا مخاطبان خاص مهم هستند و چگونه مخاطبان خود را پیدا کنید

چرا مخاطبان طاقچه مهم هستند و چگونه مخاطبان خود را پیدا کنید

برندی نباشید که به دلیل باورهای غلط، رشد را از دست می دهد. این مقاله از مجله قهرمان دقیقاً نشان می‌دهد که مخاطبان خاص چقدر نقش مهمی دارند و چگونه مدیران برند می‌توانند مخاطب مناسب و برنده را پیدا کنند و رشد کنند.   چرا مخاطبان طاقچه مهم هستند؟ برندها باید گروه خاصی از افراد را با خواسته ها/نیازها/علایق یکسان شناسایی کرده و روی آنها تمرکز کنند. نکته کلیدی، کشف

ادامه مطلب »
چگونه یک برند رهبری فکری بسازیم

چگونه یک برند رهبری فکری بسازیم

تبدیل شدن به یک متخصص برجسته در هر زمینه ای یک شبه اتفاق نمی افتد. کارهای زیادی وجود دارد که مستلزم ایجاد یک برنامه محتوای استراتژیک رهبری فکری است، به غیر از اشتباهات مهمی که می توانید در این راه مرتکب شوید. اما ارزش امتحان کردن را دارد زیرا اگر به درستی انجام شود، می تواند برند شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی عالی و قابل اعتماد معرفی کند

ادامه مطلب »
چگونه یک تیم مناسب برای کسب و کار کوچک بسازیم

چگونه یک تیم مناسب برای کسب و کار کوچک بسازیم

آیا توانایی جذب کارمندان جدید را دارید؟ چه نقش هایی منجر به مهم ترین رشد خواهد شد؟ چگونه فرآیند استخدام را هدایت می کنید؟ چگونه یک تیم عالی بسازید؟ اینها سوالات مهمی هستند که باید هنگام ساختن تیم خود به آنها پاسخ دهید. این راهنما به شما کمک می‌کند به این سؤالات پاسخ دهید و فراتر از استخدام فکر کنید—تا بتوانید توانایی‌های تیم خود را حفظ کرده و رشد دهید.

ادامه مطلب »
اشتباهات رایج در شناسایی برند و نحوه رفع آنها

6 اشتباه رایج در شناسایی هویت برند و نحوه رفع آنها

هویت برند جزء بصری شخصیت یک شرکت است. این شامل لوگوها، تایپوگرافی، رنگ ها، طراحی وب سایت و سایر دارایی ها می شود. هر عنصر هویت برند، آجری برای ساختن شالوده یک برند است. با مجله قهرمان همراه باشید. نایک یک برند پوشاک ورزشی با یکی از بهترین نمونه های هویت برند امروزی است. آشنایی با شعار Just Do It و طراحی لوگوی قابل تشخیص Swoosh آن غیرعادی نیست. عناصر

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه