مجله کسب و کار

منابع برای راه اندازی یک کسب و کار

نکات و منابع برای راه اندازی یک کسب و کار

سفر استارتاپی شما با هر کارآفرینی متفاوت خواهد بود. مطمئناً، شما همان گام‌های بزرگ را برای راه‌اندازی و اجرا دنبال خواهید کرد، اما اینجاست که شباهت‌ها به پایان می‌رسد. ایده‌ها، تعاملات با مشتری، بردهای بزرگ و چالش‌های موها همه منحصربه‌فرد خواهند بود. اما این بدان معنا نیست که شما تنها هستید. در حالی که سفر تجاری شما متعلق به خودتان است، کارآفرینان باتجربه زیادی وجود دارند که قبل از شما

ادامه مطلب »
چگونه لحن صدای برند خود را بسازید

چگونه لحن صدای برند خود را بسازید

ایجاد و شناسایی لحن صدای برند شما برای درگیر کردن مشتریان شما به روشی معنادار ضروری است. در واقع، این پایه و اساس همه ارتباطات بازاریابی شما است. با مجله قهرمان همراه باشید.   برندسازی برندسازی اساساً در مورد ایجاد رابطه با مشتریان شماست. لحن صدای شما مشخص می کند که شما کی هستید و چرا مشتری باید محصول یا خدمات شما را بخرد. هرچه لحن صدای شما جذاب تر

ادامه مطلب »
چگونه کسب و کار کوچک خود را برندسازی کنید

چگونه کسب و کار کوچک خود را برندسازی کنید

ایجاد یک برند معتبر و به یاد ماندنی برای کسب و کار دشوار است، اما بهترین راه برای ایجاد شهرت و ارتباط با مشتریان است. به این فکر کنید که انگار در حال ساختن داستان شرکت خود هستید. ایجاد یک روایت، نام و تصاویر بصری که شما و مشتریانتان به آن اعتقاد دارید. حتی اگر فکر نمی‌کنید که خلاق هستید، برندسازی می‌تواند فرآیند ساده‌ای باشد، در ادامه با مجله قهرمان

ادامه مطلب »
آماده سازی کار در خانه

چک لیست نهایی کار از خانه

اکنون هر کسب‌وکاری نمی‌تواند به راحتی با کارمندان خود از راه دور کار کند، اما نیاز به انطباق باعث شده است که کسب‌وکارهای بیشتری استراتژی خود را تغییر دهند و راه‌هایی برای کارآمد کردن کار از راه دور بیابند. می تواند چالش برانگیز باشد اما با تجهیزات، فضا و نظم و انضباط مناسب در واقع می تواند برای شما و تیم شما بسیار سازنده باشد. هنگام آماده شدن برای کار

ادامه مطلب »
ملزومات دفتر خانه برای کارآفرینان

ملزومات دفتر خانه برای کارآفرینان

یکی از مزیت های مورد علاقه من در کارآفرینی، توانایی تنظیم برنامه و کار خودم از هر جایی است. من می توانم نیاز به “زمان تنهایی” سریع متمرکز بر پروژه هایم را با نیاز به حضور در کنار سایر کارآفرینان برای حمایت انرژی بالا متعادل کنم. مهم نیست که در هر روز در کجا کار می کنم، دفتر خانه من پایگاه عملیات من است. با مجله قهرمان همراه باشید.  

ادامه مطلب »
نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین در 5 مرحله

نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین در 5 مرحله

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید از خانه کار کنید ، ساعات کاری خود را تنظیم کنید، بر روی جایگاهی که به آن اهمیت می‌دهید تمرکز کنید و معمولاً از هزینه‌های قابل توجه راه‌اندازی اجتناب کنید. با مجله قهرمان همراه باشید. در حالی که راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ممکن است در دسترس تر باشد، برای رشد و حفظ باید روندی مشابه

ادامه مطلب »
6 روش بازاریابی دیجیتال تاثیر گذار

6 روش بازاریابی دیجیتال تاثیر گذار

تجارت الکترونیک به عنوان یک صنعت در این مدت بسیار رشد کرده است، به ویژه در بخش های غذا و نوشیدنی، سلامت و تناسب اندام، خانه و باغ، و زیبایی. این نتیجه تحول دیجیتالی سریع بسیاری از مشاغل است. بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست، با لغو بسیاری از رویدادهای حضوری و کنفرانس های تجاری، بازاریابان مجبور می شوند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تطبیق دهند. در ادامه با

ادامه مطلب »
8 راه ایجاد مشتری وفادار واقعی برای تجارت (کسب و کار)

8 راه ایجاد مشتری وفادار واقعی برای تجارت

صرف نظر از اندازه کسب و کار، وفاداری مشتری بسیار مهم است. مشتریان تکراری تا 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می کنند. بعلاوه، تلاش برای جذب مشتریان جدید تا ده برابر بیشتر از حفظ مشتریانی است که در حال حاضر با شما تجارت می کنند. اگر به دنبال راه‌های واقعی برای ایجاد و حفظ وفاداری مشتری هستید، چند مورد از این استراتژی‌ها را در نظر بگیرید. با مجله

ادامه مطلب »
چگونه از اشتباهات رایج کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) اجتناب کنیم

چگونه از اشتباهات رایج کپی رایتینگ اجتناب کنیم

احتمالاً شما یک شرکت چند میلیارد دلاری نیستید که این تجمل را داشته باشد که بیشتر روی برندسازی تمرکز کند تا بازاریابی. به این ترتیب، نسخه فروش شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. کپی رایتینگ خوب می تواند سنگ بفروشد، اما کپی رایتینگ بد نمی تواند طلای رایگان بفروشد. کیفیت کپی شما تأثیر مستقیمی بر این دارد که آیا چیزی نمی فروشید یا نمی توانید تقاضای مشتریان دیوانه و دوست

ادامه مطلب »
انواع کانال های بازاریابی کسب وکار کدامند

انواع کانال های بازاریابی کسب وکار کدامند

برای بازاریابی محصول یا خدمات خود ، باید تبلیغات، تبلیغات و پیام‌ها را در مکان‌هایی توزیع کنید که مشتریان بالقوه شما آنها را ببینند. این «مکان‌ها» کانال‌ بازاریابی هستند که گزینه‌های آنلاین و آفلاین زیادی برای بررسی دارند. در این راهنما، انواع مختلف کانال‌های بازاریابی را بیان می‌کنیم و یک چک لیست برای کمک به شما در شناسایی بهترین کانال‌ها برای کسب‌وکارتان ارائه می‌کنیم. با مجله قهرمان همراه باشید.  

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه