جستجو
Close this search box.

مجله کسب و کار

قیمت بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد

قیمت محصولات بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد

وقتی نوبت به قیمت گذاری محصولات یا خدمات شما می رسد، هیچ فرمول و پاسخ صحیحی وجود ندارد. حتی در همان صنعت، آنچه برای یک شرکت کار می کند لزوماً برای شرکت بعدی کار نمی کند. امروزه، جستجوی عبارت «محصولات قیمت‌گذاری» در گوگل 297،000،000 نتیجه را به دست می‌دهد که تقریباً دو برابر نتایج جستجوی عبارت «نوشتن طرح کسب‌وکار» است – یک فرآیند تجاری که فرمولی دارد و می‌توان آن را

ادامه مطلب »
قیمت گذاری محصول بسیار مهم در موفقیت یک محصول در بازار است. قیمت گذاری مناسب می تواند مشتریان بیشتری را جذب، فروش و سودآوری را افزایش دهد

نحوه قیمت گذاری یک محصول

تعیین قیمت محصول نیاز به تحقیق، کمی ریاضی و تمایل به آزمایش با مشتریان دارد. این مقاله از مجله قهرمان دانش اولیه مورد نیاز برای قیمت گذاری محصولات شما را ارائه می دهد.   قیمت گذاری محصول چیست؟ قیمت گذاری محصول فرآیند تعیین مبلغی است که مشتریان برای یک محصول می پردازند. این تعادل پوشش هزینه ها، تضمین سودآوری و همسویی با انتظارات بازار است. شرایط دانستن شما می خواهید

ادامه مطلب »
استراتژی ها و مدل های قیمت گذاری برای فروش بیشتر محصول

استراتژی ها و مدل های قیمت گذاری برای فروش بیشتر محصول

قیمت مناسب برای محصول یا خدمات شما چقدر است؟ چه قیمتی باعث سوددهی و جذب مشتری می شود؟ مطمئن نیستم؟ تفاوت بین استراتژی قیمت گذاری و مدل قیمت گذاری در چیست؟ به خواندن این مقاله از مجله قهرمان ادامه دهید تا اصول استراتژی قیمت گذاری و تعیین قیمت مناسب را بیاموزید.   استراتژی قیمت گذاری چیست؟ استراتژی قیمت‌گذاری، رویکرد یا برنامه‌ای است که یک کسب‌وکار برای تعیین قیمت محصولات یا

ادامه مطلب »
17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

برای راه اندازی یک کسب و کار، نیازی به اختراع یک مدل کسب و کار کاملاً جدید ندارید. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق کسب‌وکارها از مدل‌های کسب‌وکار موجود استفاده می‌کنند و آنها را برای یافتن یک مزیت رقابتی اصلاح می‌کنند.   مدل های کسب و کار در دنیا در اینجا لیستی از نمونه های مدل کسب و کار وجود دارد که می توانید برای راه اندازی کسب و کار

ادامه مطلب »
چگونه یک مدل کسب و کار سرویس اشتراک موفق بسازیم

چگونه یک مدل کسب و کار سرویس اشتراک موفق بسازیم

گارتنر پیش‌بینی کرد که «تا سال 2020، همه شرکت‌های تازه وارد و 80 درصد فروشندگان تاریخی، مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر سرویس اشتراک را ارائه خواهند کرد». و این یک واقعیت غیرقابل انکار است که اکثر خدمات آنلاین با نوعی بسته اشتراک ارائه می شوند. همه چیز از نرم افزار گرفته تا کالاهای دیجیتال، بسته های تجارت الکترونیک و حتی جعبه های اشتراک مبتنی بر خبرنامه. برای صنعت اطلاعات و فناوری،

ادامه مطلب »
مدل کسب و کار چیست و چگونه یکی را انتخاب کنیم

مدل کسب و کار چیست و چگونه یکی را انتخاب کنیم

کسب و کار شما چگونه کسب درآمد خواهد کرد؟  هدف شما این است که با انتخاب و ترسیم مدل کسب و کار خود به آن پاسخ دهید. بیایید به اصول اولیه، انواع رایج و نحوه انتخاب گزینه مناسب برای کسب و کار خود بپردازیم. با مجله قهرمان همراه باشید.   مدل کسب و کار چیست مدل کسب و کار نحوه برنامه ریزی شرکت شما برای کسب درآمد را توضیح می

ادامه مطلب »
چرا به طرح تجاری در کسب وکار نیاز داریم

چرا به یک طرح تجاری کسب و کار نیاز دارید | 14 دلیل

شکی نیست که راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کار سختی است. اما این نیز فوق العاده با ارزش است. و یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای افزایش شانس موفقیت خود انجام دهید، داشتن یک طرح تجاری است. با مجله قهرمان همراه باشید.   چرا به یک طرح تجاری نیاز دارید طرح کسب و کار یک سند اساسی است که برای هر شرکتی، صرف

ادامه مطلب »
نحوه (آموزش) نوشتن طرح کسب و کار: راهنمای گام به گام

نحوه نوشتن طرح کسب و کار: راهنمای گام به گام + مثال

در این راهنمای گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه یک طرح کسب و کار بنویسید که به اندازه کافی دقیق باشد تا بانکداران و سرمایه گذاران بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال ابزارهایی را برای شروع، راه اندازی و رشد یک کسب و کار موفق در اختیار شما قرار دهد. نوشتن طرح کسب و کار لازم نیست پیچیده باشد. در ادامه با مجله قهرمان

ادامه مطلب »
تحلیل رقبا در کسب و کار | چگونه آنالیز رقبا را انجام دهیم

10 راه برای اینکه بفهمید رقبای شما چه می کنند

تجزیه و تحلیل رقابتی به بخشی ضروری از فعالیت های بازاریابی تجاری تبدیل شده و امکان اجرای برنامه ریزی استراتژیک کیفی را فراهم کرده است. هنگام تجزیه و تحلیل رقبا، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند. این در مورد دزدیدن ایده های رقیب شما نیست . این در مورد آشکار کردن نقاط قوت و ضعف آنها و

ادامه مطلب »
چگونه بازار هدف کسب و کار خود را تعریف کنید

چگونه بازار هدف کسب و کار خود را تعریف کنید

یکی از قوی‌ترین ابزارهای استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، تعریف و پرداختن به بازار هدف شماست – مخاطبانی که فکر می‌کنید به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما را می‌خرند. کلید شناسایی این پایگاه مشتری، تقسیم بندی بازار، یا پی بردن به جمعیت شناسی بازار خاص شما است. عقل سلیم باعث می شود که از دور واضح به نظر برسد. شما نمی توانید (و نباید) سعی کنید محصول خود را به

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه