مجله کسب و کار

5 اشتباه رایج بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید از آنها اجتناب کنید

5 اشتباه رایج بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید از آنها اجتناب کنید

اگر شما یکی از 47 درصد از صاحبان مشاغل کوچک هستید که بازاریابی را به طور کامل به تنهایی انجام می دهند، به احتمال زیاد این عملکرد یکی از بسیاری از کلاه هایی است که می پوشید. و به احتمال زیاد، مگر اینکه خودتان یک کسب و کار بازاریابی را اداره کنید، پس زمینه بازاریابی حرفه ای ندارید. این بدان معناست که احتمالاً چند کار وجود دارد که در تلاش‌های

ادامه مطلب »
چگونه برای کسب و کار کوچک خود بازاریابی کنید

چگونه برای کسب و کار کوچک خود بازاریابی کنید

بیایید در مورد بازاریابی صحبت کنیم. در ظاهر، بازاریابی کسب‌وکار شما ممکن است پیچیده، بی‌ثبات، موفق یا گران به نظر برسد. همچنین برای کسب و کار جدیدی که برای اولین بار با مشتریان ارتباط برقرار می کند ضروری است. با مجله قهرمان همراه باشید. بازاریابی کسب و کار بازاریابی موثر فقط تبلیغات و تبلیغات نیست، بلکه تحقیق و آزمایشی است که به اعتبار بخشیدن و اصلاح موقعیت شما در بازار

ادامه مطلب »
چرا مخاطبان خاص مهم هستند و چگونه مخاطبان خود را پیدا کنید

چرا مخاطبان طاقچه مهم هستند و چگونه مخاطبان خود را پیدا کنید

برندی نباشید که به دلیل باورهای غلط، رشد را از دست می دهد. این مقاله از مجله قهرمان دقیقاً نشان می‌دهد که مخاطبان خاص چقدر نقش مهمی دارند و چگونه مدیران برند می‌توانند مخاطب مناسب و برنده را پیدا کنند و رشد کنند.   چرا مخاطبان طاقچه مهم هستند؟ برندها باید گروه خاصی از افراد را با خواسته ها/نیازها/علایق یکسان شناسایی کرده و روی آنها تمرکز کنند. نکته کلیدی، کشف

ادامه مطلب »
چگونه یک برند رهبری فکری بسازیم

چگونه یک برند رهبری فکری بسازیم

تبدیل شدن به یک متخصص برجسته در هر زمینه ای یک شبه اتفاق نمی افتد. کارهای زیادی وجود دارد که مستلزم ایجاد یک برنامه محتوای استراتژیک رهبری فکری است، به غیر از اشتباهات مهمی که می توانید در این راه مرتکب شوید. اما ارزش امتحان کردن را دارد زیرا اگر به درستی انجام شود، می تواند برند شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی عالی و قابل اعتماد معرفی کند

ادامه مطلب »
چگونه یک تیم مناسب برای کسب و کار کوچک بسازیم

چگونه یک تیم مناسب برای کسب و کار کوچک بسازیم

آیا توانایی جذب کارمندان جدید را دارید؟ چه نقش هایی منجر به مهم ترین رشد خواهد شد؟ چگونه فرآیند استخدام را هدایت می کنید؟ چگونه یک تیم عالی بسازید؟ اینها سوالات مهمی هستند که باید هنگام ساختن تیم خود به آنها پاسخ دهید. این راهنما به شما کمک می‌کند به این سؤالات پاسخ دهید و فراتر از استخدام فکر کنید—تا بتوانید توانایی‌های تیم خود را حفظ کرده و رشد دهید.

ادامه مطلب »
اشتباهات رایج در شناسایی برند و نحوه رفع آنها

6 اشتباه رایج در شناسایی هویت برند و نحوه رفع آنها

هویت برند جزء بصری شخصیت یک شرکت است. این شامل لوگوها، تایپوگرافی، رنگ ها، طراحی وب سایت و سایر دارایی ها می شود. هر عنصر هویت برند، آجری برای ساختن شالوده یک برند است. با مجله قهرمان همراه باشید. نایک یک برند پوشاک ورزشی با یکی از بهترین نمونه های هویت برند امروزی است. آشنایی با شعار Just Do It و طراحی لوگوی قابل تشخیص Swoosh آن غیرعادی نیست. عناصر

ادامه مطلب »
قیمت بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد

قیمت محصولات بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد

وقتی نوبت به قیمت گذاری محصولات یا خدمات شما می رسد، هیچ فرمول و پاسخ صحیحی وجود ندارد. حتی در همان صنعت، آنچه برای یک شرکت کار می کند لزوماً برای شرکت بعدی کار نمی کند. امروزه، جستجوی عبارت «محصولات قیمت‌گذاری» در گوگل 297،000،000 نتیجه را به دست می‌دهد که تقریباً دو برابر نتایج جستجوی عبارت «نوشتن طرح کسب‌وکار» است – یک فرآیند تجاری که فرمولی دارد و می‌توان آن را

ادامه مطلب »
قیمت گذاری محصول بسیار مهم در موفقیت یک محصول در بازار است. قیمت گذاری مناسب می تواند مشتریان بیشتری را جذب، فروش و سودآوری را افزایش دهد

نحوه قیمت گذاری یک محصول

تعیین قیمت محصول نیاز به تحقیق، کمی ریاضی و تمایل به آزمایش با مشتریان دارد. این مقاله از مجله قهرمان دانش اولیه مورد نیاز برای قیمت گذاری محصولات شما را ارائه می دهد.   قیمت گذاری محصول چیست؟ قیمت گذاری محصول فرآیند تعیین مبلغی است که مشتریان برای یک محصول می پردازند. این تعادل پوشش هزینه ها، تضمین سودآوری و همسویی با انتظارات بازار است. شرایط دانستنشما می خواهید این

ادامه مطلب »
استراتژی ها و مدل های قیمت گذاری برای فروش بیشتر محصول

استراتژی ها و مدل های قیمت گذاری برای فروش بیشتر محصول

قیمت مناسب برای محصول یا خدمات شما چقدر است؟ چه قیمتی باعث سوددهی و جذب مشتری می شود؟ مطمئن نیستم؟ تفاوت بین استراتژی قیمت گذاری و مدل قیمت گذاری در چیست؟ به خواندن این مقاله از مجله قهرمان ادامه دهید تا اصول استراتژی قیمت گذاری و تعیین قیمت مناسب را بیاموزید.   استراتژی قیمت گذاری چیست؟ استراتژی قیمت‌گذاری، رویکرد یا برنامه‌ای است که یک کسب‌وکار برای تعیین قیمت محصولات یا

ادامه مطلب »
17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

برای راه اندازی یک کسب و کار، نیازی به اختراع یک مدل کسب و کار کاملاً جدید ندارید. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق کسب‌وکارها از مدل‌های کسب‌وکار موجود استفاده می‌کنند و آنها را برای یافتن یک مزیت رقابتی اصلاح می‌کنند.   مدل های کسب و کار در دنیا در اینجا لیستی از نمونه های مدل کسب و کار وجود دارد که می توانید برای راه اندازی کسب و کار

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه