جستجو
Close this search box.

مجله کسب و کار

نحوه انجام تحقیقات بازار برای یک کسب و کار

نحوه انجام تحقیقات بازار برای یک کسب و کار

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه شما است. این به شما کمک می کند تا با پاسخ به سؤالاتی مانند : مشتریان شما چه کسانی هستند؟ عادات خرید و خرید آنها چیست؟ چه تعداد از آن ها آنجا هستند؟ با بررسی مشکلات، خواسته‌ها و راه‌حل‌های فعلی مشتریان ایده‌آل خود، می‌توانید محصول، خدمات و استراتژی کسب‌وکار خود را برای خدمت بهتر به آنها بسازید.   چرا تحقیقات

ادامه مطلب »
7 گام برای شروع موفقیت آمیز یک تجارت بدون پول

7 گام برای شروع موفقیت آمیز یک تجارت بدون پول

آیا از خود پرسیده اید که چگونه می توانید یک کسب و کار را بدون پول یا تجربه راه اندازی کنید؟ تو تنها نیستی. بسیاری از مردم، درست مانند شما، رویای ورود به دنیای خوداشتغالی را با داشتن یک کسب و کار در سر می پرورانند. حتی ممکن است از قبل یک ایده خوب در ذهن داشته باشید. برای فهمیدن آن با مجله قهرمان همراه باشید.   راه اندازی کسب

ادامه مطلب »
چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم

چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم

شما یک ایده کسب و کار دارید . شما از پتانسیل آن هیجان زده هستید و مشتاق هستید که آن را به یک تجارت تبدیل کنید. اما هنوز پول خود را در آن نریزید. شما باید به این سوال مهم پاسخ دهید – آیا مردم محصول/خدمت شما را می خرند ؟ مطمئن نیستم؟ سپس باید بررسی کنید که آیا بازاری برای ایده شما وجود دارد یا خیر. با مجله قهرمان

ادامه مطلب »
اشتباه هایی که هنگام راه اندازی کسب و کارم مرتکب شدم

اشتباه هایی که هنگام راه اندازی کسب و کارم مرتکب شدم

راه اندازی کسب و کار خود بسیار دلهره آور است – بسیار دلهره آور. صد و یک چیز وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود، و به ناچار همان چیزی است که انتظارش را ندارید. صادقانه بگویم، مهم نیست که برای اولین بار یک کسب و کار راه اندازی می کنید یا آخرین سرمایه گذاری خود را آغاز می کنید. کمتر چالش برانگیز نمی شود. به همین دلیل است

ادامه مطلب »
چگونه یک شغل جانبی را شروع کنیم

چگونه یک شغل جانبی را شروع کنیم

به نظر می‌رسد که این روزها هرکسی یک چالش جانبی دارد – و دلیل خوبی هم دارد. شغل جانبی جانبی روشی بسیار کم خطر برای منعطف کردن ماهیچه های کارآفرینی و به دست آوردن درآمد اضافی است. این بدان معنا نیست که باید با کنسرت جانبی خود متفاوت از یک تجارت رفتار کنید – به خصوص اگر می خواهید رشد کند و در نهایت به شغل تمام وقت شما تبدیل

ادامه مطلب »
مزایا و معایب رئیس خود بودن (در کسب و کار)

مزایا و معایب رئیس خود بودن

یکی از رایج‌ترین نیمه‌حقیقت‌های استارت‌آپ‌ها و کارآفرینی، رئیس خود بودن است. من قبلاً آن را افسانه نامیده ام، اما نیمه حقیقت بهتر است، زیرا رئیس خود بودن نکات مثبت واقعی دارد. اما طبیعتاً یک سری نکات منفی نیز وجود دارد. با مجله قهرمان همراه باشید.   رئیس خود بودن من سال‌های زیادی را صرف «رئیس خودم بودن» کرده‌ام، از جمله بیش از 10 سال به عنوان مشاور برنامه‌ریزی کسب‌وکار، به

ادامه مطلب »
14 سوال برتر راه اندازی قبل از شروع یک کسب و کار

14 سوال برتر راه اندازی قبل از شروع یک کسب و کار

1. چه نوع فردی یک کارآفرین موفق را می سازد؟ تحقیقات کارآفرینان موفق نشان می دهد که افراد موفق کسب و کار کوچک دارای ویژگی های مشترک خاصی هستند. این چک‌لیست نمی‌تواند موفقیت را پیش‌بینی کند، اما می‌تواند به شما ایده دهد که آیا یک شروع اولیه خواهید داشت یا یک نقص برای کار کردن. چطور اندازه گیری میکنید؟ این سوالات را از خود بپرسید: آیا می توانم در شرایط

ادامه مطلب »
چگونه کسب و کار کوچک خود را توسعه دهیم

چگونه کسب و کار کوچک خود را توسعه دهیم

راه اندازی کسب و کار خود چالش برانگیز است. ادامه رشد کسب و کار شما به همان اندازه دشوار است، و در حالی که ایجاد کسب و کار جدید و رشد پایگاه مشتری شما برای موفقیت ضروری است، اما یک شبه اتفاق نمی افتد. این نیاز به برنامه ریزی موثر ، استراتژی و تمایل به خلاقیت دارد. با مجله قهرمان همراه باشید.   شروع توسعه تجارت اگر فروش شما اخیراً

ادامه مطلب »
چگونه نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم (نیاز کسب و کار تازه)

چگونه نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم

در چه کاری خوب هستید؟ در چه چیزی خوب نیستید؟ نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. برای انجام این کار، من شما را از طریق ایجاد لیست‌ها، صحبت با افرادی که به آنها اعتماد دارید، شرکت در تست شخصیت و آزمایش چیزهای جدید راهنمایی می‌کنم. با مجله قهرمان همراه باشید.   مثالی برای درک بهتر: وقتی 14 ساله بودم، قدرتی را کشف کردم که نمی دانستم دارم. برادر

ادامه مطلب »
مدیریت رسانه های اجتماعی با هوش مصنوعی

مدیریت رسانه های اجتماعی با هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به ساده‌سازی و بهینه‌سازی تلاش‌های برندسازی شخصی شما کمک کند. ابزارهای هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که بسیاری از کارهای روزمره رسانه‌های اجتماعی را خودکار کنید و به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر فعالیت‌های با ارزش می‌دهد. در این مقاله ها، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برندسازی شخصی شما را

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه