مجله کسب و کار

17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

17 مدل کسب و کار رایج در دنیا

برای راه اندازی یک کسب و کار، نیازی به اختراع یک مدل کسب و کار کاملاً جدید ندارید. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق کسب‌وکارها از مدل‌های کسب‌وکار موجود استفاده می‌کنند و آنها را برای یافتن یک مزیت رقابتی اصلاح می‌کنند.   مدل های کسب و کار در دنیا در اینجا لیستی از نمونه های مدل کسب و کار وجود دارد که می توانید برای راه اندازی کسب و کار

ادامه مطلب »
چگونه یک مدل کسب و کار سرویس اشتراک موفق بسازیم

چگونه یک مدل کسب و کار سرویس اشتراک موفق بسازیم

گارتنر پیش‌بینی کرد که «تا سال 2020، همه شرکت‌های تازه وارد و 80 درصد فروشندگان تاریخی، مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر سرویس اشتراک را ارائه خواهند کرد». و این یک واقعیت غیرقابل انکار است که اکثر خدمات آنلاین با نوعی بسته اشتراک ارائه می شوند. همه چیز از نرم افزار گرفته تا کالاهای دیجیتال، بسته های تجارت الکترونیک و حتی جعبه های اشتراک مبتنی بر خبرنامه. برای صنعت اطلاعات و فناوری،

ادامه مطلب »
مدل کسب و کار چیست و چگونه یکی را انتخاب کنیم

مدل کسب و کار چیست و چگونه یکی را انتخاب کنیم

کسب و کار شما چگونه کسب درآمد خواهد کرد؟  هدف شما این است که با انتخاب و ترسیم مدل کسب و کار خود به آن پاسخ دهید. بیایید به اصول اولیه، انواع رایج و نحوه انتخاب گزینه مناسب برای کسب و کار خود بپردازیم. با مجله قهرمان همراه باشید. مدل کسب و کار چیست مدل کسب و کار نحوه برنامه ریزی شرکت شما برای کسب درآمد را توضیح می دهد.

ادامه مطلب »
چرا به طرح تجاری در کسب وکار نیاز داریم

چرا به یک طرح تجاری کسب و کار نیاز دارید | 14 دلیل

شکی نیست که راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کار سختی است. اما این نیز فوق العاده با ارزش است. و یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای افزایش شانس موفقیت خود انجام دهید، داشتن یک طرح تجاری است. با مجله قهرمان همراه باشید.   چرا به یک طرح تجاری نیاز دارید طرح کسب و کار یک سند اساسی است که برای هر شرکتی، صرف

ادامه مطلب »
نحوه (آموزش) نوشتن طرح کسب و کار: راهنمای گام به گام

نحوه نوشتن طرح کسب و کار: راهنمای گام به گام + مثال

در این راهنمای گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه یک طرح کسب و کار بنویسید که به اندازه کافی دقیق باشد تا بانکداران و سرمایه گذاران بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال ابزارهایی را برای شروع، راه اندازی و رشد یک کسب و کار موفق در اختیار شما قرار دهد. نوشتن طرح کسب و کار لازم نیست پیچیده باشد. در ادامه با مجله قهرمان

ادامه مطلب »
تحلیل رقبا در کسب و کار | چگونه آنالیز رقبا را انجام دهیم

10 راه برای اینکه بفهمید رقبای شما چه می کنند

تجزیه و تحلیل رقابتی به بخشی ضروری از فعالیت های بازاریابی تجاری تبدیل شده و امکان اجرای برنامه ریزی استراتژیک کیفی را فراهم کرده است. هنگام تجزیه و تحلیل رقبا، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید. این در مورد دزدیدن ایده های رقیب شما نیست. این در مورد آشکار کردن

ادامه مطلب »
چگونه بازار هدف کسب و کار خود را تعریف کنید

چگونه بازار هدف کسب و کار خود را تعریف کنید

یکی از قوی‌ترین ابزارهای استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، تعریف و پرداختن به بازار هدف شماست – مخاطبانی که فکر می‌کنید به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما را می‌خرند. کلید شناسایی این پایگاه مشتری، تقسیم بندی بازار، یا پی بردن به جمعیت شناسی بازار خاص شما است. عقل سلیم باعث می شود که از دور واضح به نظر برسد. شما نمی توانید (و نباید) سعی کنید محصول خود را به

ادامه مطلب »
نحوه انجام تحقیقات بازار برای یک کسب و کار

نحوه انجام تحقیقات بازار برای یک کسب و کار

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه شما است. این به شما کمک می کند تا با پاسخ به سؤالاتی مانند : مشتریان شما چه کسانی هستند؟ عادات خرید و خرید آنها چیست؟ چه تعداد از آن ها آنجا هستند؟ با بررسی مشکلات، خواسته‌ها و راه‌حل‌های فعلی مشتریان ایده‌آل خود، می‌توانید محصول، خدمات و استراتژی کسب‌وکار خود را برای خدمت بهتر به آنها بسازید.   چرا تحقیقات

ادامه مطلب »
7 گام برای شروع موفقیت آمیز یک کسب و کار بدون پول

7 گام برای شروع موفقیت آمیز یک کسب و کار بدون پول

آیا از خود پرسیده اید که چگونه می توانید یک کسب و کار را بدون پول یا تجربه راه اندازی کنید؟ تو تنها نیستی. بسیاری از مردم، درست مانند شما، رویای ورود به دنیای خوداشتغالی را با داشتن یک کسب و کار در سر می پرورانند. حتی ممکن است از قبل یک ایده خوب در ذهن داشته باشید. برای فهمیدن آن با مجله قهرمان همراه باشید. راه اندازی کسب و

ادامه مطلب »
چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم

چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم

شما یک ایده کسب و کار دارید . شما از پتانسیل آن هیجان زده هستید و مشتاق هستید که آن را به یک تجارت تبدیل کنید. اما هنوز پول خود را در آن نریزید. شما باید به این سوال مهم پاسخ دهید – آیا مردم محصول/خدمت شما را می خرند ؟ مطمئن نیستم؟ سپس باید بررسی کنید که آیا بازاری برای ایده شما وجود دارد یا خیر. با مجله قهرمان

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه