مجموعه آموزش فروش

دوره های آموزشی فروش برای تجهیز افراد به مهارت ها و دانش مورد نیاز برای فروش موثر محصولات یا خدمات طراحی شده اند. این دوره‌ها می‌تواند برای حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند مهارت‌های خود را بهبود بخشند، شغل خود را پیش ببرند یا به یک صنعت جدید تغییر دهند، مفید باشد. در اینجا برخی از جنبه های کلیدی دوره های آموزشی بازاریابی و فروش آورده شده است:

انواع دوره ها:

دوره های فروش: بر آموزش دانش آموزان برای ایجاد روابط، مذاکره و بستن قرارداد با مشتریان تاکید کنید.

سرفصل های دوره:

آموزش های فروش:

ایجاد رابطه و اعتماد
نیاز به ارزیابی و کشف دارد
مهارت های ارائه و نمایش
رسیدگی به اعتراضات و بستن معاملات
مذاکره و حل تعارض
مدیریت زمان و اولویت بندی

مزایای دوره های آموزشی بازاریابی و فروش:

بهبود عملکرد شغلی: برای افزایش رضایت شغلی و پیشرفت شغلی، مهارت‌های موجود را تقویت کنید یا مهارت‌های جدیدی کسب کنید.
پیشرفت شغلی: نشان دادن تعهد به یادگیری مداوم و توسعه حرفه ای، که می تواند منجر به ترفیع یا فرصت های شغلی جدید شود.
افزایش اعتماد به نفس: کسب مهارت ها و دانش مورد نیاز برای موفقیت در بازار رقابتی.
فرصت های شبکه سازی: با مربیان، همتایان و مشتریان بالقوه تعامل داشته باشید.
مزیت رقابتی: با روندهای صنعت، بهترین شیوه ها و فناوری های نوظهور به روز باشید.

مخاطب هدف:

متخصصان بازاریابی متخصصین فروش
کارآفرینان
صاحبان مشاغل
حرفه ای هایی که به دنبال پیشرفت شغلی یا تغییر شغل هستند

نمایش