
چگونه تفکر واگرا می تواند خلاقیت شما را هدایت کند
هنگامی که در هنگام مواجهه با موانع در زندگی شخصی یا محل کار، از توانایی خود برای تفکر متفاوت استفاده می کنید، راه حل های
بازاریابی و فروش دو کارکرد ضروری کسب و کار هستند که با هم کار می کنند تا درآمد و رشد را افزایش دهند. در اینجا یک مرور مختصر از هر یک آورده شده است:
بازاریابی:
بازاریابی فرآیند ایجاد، برقراری ارتباط و ارائه ارزش به مشتریان از طریق کانال های مختلف مانند تبلیغات، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و غیره است. هدف بازاریابی ایجاد آگاهی، ایجاد علاقه و در نهایت افزایش فروش است. بازاریابی شامل:
فروش:
فروش فرآیند متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول یا خدمات با شناسایی نیازهای آنها، ایجاد روابط و ارائه راه حل است. هدف فروش تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی و افزایش درآمد است. فروش شامل:
درک نیازهای مشتری و نکات دردناک
ایجاد رابطه و اعتماد با مشتریان بالقوه
شناسایی فرصت های فروش
مذاکره در مورد قیمت ها و بستن معاملات
برای یادگیری بازاریابی و فروش، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
بازاریابی:
دوره های آنلاین: دیدن دوره های آموزشی بازاریابی و فروش ما که طیف گسترده ای از دوره های بازاریابی را ارائه می دهیم.
کتابها: «نفوذ» نوشته رابرت سیالدینی، «واگیر» نوشته جونا برگر، و «بازاریابی محتوای حماسی» نوشته جو پولیزی نقطه شروع بسیار خوبی هستند.
وبلاگ ها: مجله قهرمان را دنبال کنید تا از روندهای صنعت به روز بمانید.
تمرین: یک وبلاگ شخصی یا کمپین رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا مهارت های بازاریابی خود را تمرین کنید.
فروش:
کتابها: «انجیل فروش» نوشته جفری گیتومر، «فروش چالشبرانگیز» نوشته متیو دیکسون، و «نفوذ» نوشته رابرت سیالدینی نقطه شروع بسیار خوبی هستند.
وبلاگ ها: وبلاگ های فروش مانند هکر فروش، وبلاگ فروش هاب اسپات و وبلاگ فروش کارآفرین را دنبال کنید تا از روندهای صنعت به روز بمانید.
تمرین: مهارت های فروش خود را با ایفای نقش با دوستان یا اعضای خانواده تمرین کنید.
نکات اضافی:
به یاد داشته باشید که یادگیری بازاریابی و فروش یک فرآیند مداوم است. کنجکاو بمانید، به یادگیری ادامه دهید و با چشم انداز دائما در حال تغییر این صنایع سازگار شوید.
هنگامی که در هنگام مواجهه با موانع در زندگی شخصی یا محل کار، از توانایی خود برای تفکر متفاوت استفاده می کنید، راه حل های
کار تیمی به طور طبیعی برای همه اتفاق نمی افتد. مردم عقاید مخالفی دارند و ممکن است اختلاف نظر ایجاد شود. یادگیری مدیریت این اختلافات
“آنها یک فروشنده متولد شده هستند.” همه ما این عبارت را شنیده ایم که شخصی را با مهارت های فروش رشک برانگیز توصیف می کند.
هرگز فروشنده یا مدیر فروش بودن سخت نبوده است. کل دنیای سازمان فروش و مدیریت فروش – که قبلاً قبل از همهگیری در حال تغییر
مدیران فروش، مانند سایر مدیران خط مقدم در همه جا، وظیفه دارند که ترکیبی جدید را کارآمد کنند. این چشم انداز جدید فروش بسیار بیشتر
مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر غیرقابل مقاومت هستند، همیشه مشتریان بالقوه ای وجود خواهند داشت که برای نهایی کردن خرید خود رزرو
مذاکره فروش یکی از استرس زاترین و به طور بالقوه القا کننده اضطراب در فروش است. هر یک شامل آمادگی قابل توجه، همدلی، درک و
داستان سرایی در فروش یک تکنیک قدرتمند است که شامل ساختن و ارائه روایت برای تعامل، متقاعد کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است.
مهارت ها و موفقیت تیم های فروش باعث ایجاد درآمدی می شود که برند و شهرت یک شرکت را شکل می دهد. در حالی که
حرفه فروش می تواند دستمزد بالا، محیط کاری انعطاف پذیر و فرصتی برای پیشرفت حرفه ای را فراهم کند. با این حال، برای بهره مندی
جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری نحوه تبدیل یک شرکت به مشتری بالقوه به مشتری جدید است. برخی از نمونههای جذب مشتری عبارتند از بازاریابی ایمیلی،
استراتژی فروش استارتاپ چیست؟ استراتژی فروش استارت آپ شما چیزی نیست جز طرحی که استارتاپ شما برای برنده شدن در کسب و کار جدید به
هر شرکت یا کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود. اما مشخص کردن خواستههای مشتری گاهی بسیار دشوار است. آیا مشتریان همیشه
قیف فروش چیست؟ قیف های فروش ابزارهای فروش و بازاریابی هستند که برای نشان دادن مراحل سفر مشتری استفاده می شوند. یک قیف فروش را