مجله کسب و کار

11 مهارت ارتباطی رهبری موثر | برجسته کردن مهارت های رهبری خود در مصاحبه | اگر به تیم خود اهمیت می دهید و متعهد هستید که یک رهبر عالی باشید

۱۱ مهارت ارتباطی که هر رهبر باید داشته باشد

چند چیز بدتر از مدیری وجود دارد که خوب ارتباط برقرار نمی کند. در بهترین حالت، منجر به سردرگمی در بین تیم می شود – و در بدترین حالت، منجر به جابجایی بالای کارکنان و یک محیط کاری سمی می شود. اگر به تیم خود اهمیت می دهید و متعهد هستید که یک رهبر عالی باشید، اولویت دادن به نحوه برقراری ارتباط با همکارانتان اهمیت دارد. این به اعضای تیم

ادامه مطلب »
همکار رویایی | یادگیری تبدیل شدن به یک بازیکن تیمی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف کاری خود برسید و با همکاران خود بهتر کنار بیایید.

همکار رویایی | چگونه یک بازیکن تیم خوبی باشیم

یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک بازیکن تیمی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف کاری خود برسید و با همکاران خود بهتر کنار بیایید. پس چرا اغلب کار کردن با دیگران برای ما سخت است؟ هنگام تلاش برای تکمیل یک پروژه مهم، به راحتی می توانید احساس کنید که برای انجام کار فقط می توانید به خودتان اعتماد کنید. ممکن است ساعت های طولانی کار کنید، همکاران

ادامه مطلب »
چرا کار تیمی مهم است؟ 12 مزیت همکاری در کسب و کار | کار کردن در یک تیم برای همه راحت نیست اما کارتیمی میتواند باعث به حقیقت پیوستن رویا شود

12 مزیت کار تیمی که قدرت همکاری را به نمایش می گذارد

با توجه به شرکت‌های زیادی که گزینه‌های کار از راه دور را ارائه می‌دهند، عملکرد فردی ممکن است تنها معیار موفقیت به نظر برسد. اما تشویق همکاری برای تیم هایی که با هم در فضای دیجیتال کار می کنند اهمیت فزاینده ای دارد. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید. چه از راه دور کار کنید و چه در دفتر، گرد هم آوردن گروه متنوعی از افراد نیازمند تلاش است.

ادامه مطلب »
روش های پاسخ گویی به اعتراض ها و ایراد ها | رایج ترین انواع اعتراضات فروش چیست و چگونه عمل کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم

تکنیک هایی برای پاسخ به اعتراض مشتریان و فروش را مؤثرتر ببندید

مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر غیرقابل مقاومت هستند، همیشه مشتریان بالقوه ای وجود خواهند داشت که برای نهایی کردن خرید خود رزرو داشته باشند. اینجاست که یک استراتژی رسیدگی به اعتراض به کار می آید. در ادامه مقاله از مجله قهرمان همراه باشید.   حتی بهترین محصولات و خدمات دقیقاً خودشان را نمی فروشند. به هر حال مشتریان شما فقط انسان هستند. آنها به خانه، خانواده و

ادامه مطلب »
مذاکره فروش - تعریف، مهارت ها و نکات | مهارت مذاکره در فروش به فروشندگان کمک می کند تا روابط پایداری با مشتریان خود ایجاد کنند.

مذاکره فروش | 12 مهارت اساسی برای فروشندگان

مذاکره فروش یکی از استرس زاترین و به طور بالقوه القا کننده اضطراب در فروش است. هر یک شامل آمادگی قابل توجه، همدلی، درک و تمایل به سازش استراتژیک است. این واقعیت که مذاکره یک عنصر اصلی در فروش است، به عنوان یک عمل، درک نیاز به حرکت در آن را به همان اندازه که به طور بالقوه خسته کننده است ضروری می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این

ادامه مطلب »
تکنیک های داستان سرایی اثبات شده در فروش کسب و کار ها | چگونه تکنیک های داستان سرایی را با استراتژی فروش خود تطبیق دهید

داستان سرایی در فروش | 5 تکنیک داستان سرایی اثبات شده

داستان سرایی در فروش یک تکنیک قدرتمند است که شامل ساختن و ارائه روایت برای تعامل، متقاعد کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. با گنجاندن داستان ها در زمینه های فروش خود، حرفه ای ها می توانند از جنبه احساسی تصمیم گیری بهره ببرند و توجه و علاقه مشتریان بالقوه را جلب کنند. در این مقاله از مجله قهرمان به بررسی مفهوم داستان گویی در فروش، مزایا و

ادامه مطلب »
روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

مهارت ها و موفقیت تیم های فروش باعث ایجاد درآمدی می شود که برند و شهرت یک شرکت را شکل می دهد. در حالی که آموزش فروش سنتی اغلب بر تکنیک ها و تاکتیک ها متمرکز است، درک اصول روانشناختی که زیربنای فروش موفق است به همان اندازه ضروری است. در این مقاله از مجله قهرمان، ما 6 اصل کلیدی روانشناسی فروش را که هر تیم فروش باید بداند، بررسی

ادامه مطلب »
9 ویژگی که یک فروشنده به بهبود و اصلاح آنها نیاز دارد | مهارت هایی که هر فروشنده باید توسعه دهد | عادات فروشندگان موفق

موفقیت در فروش: 12 عادت یک فروشنده خوب

حرفه فروش می تواند دستمزد بالا، محیط کاری انعطاف پذیر و فرصتی برای پیشرفت حرفه ای را فراهم کند. با این حال، برای بهره مندی از این مزایا، یک فروشنده باید روابط قابل اعتمادی با مشتریان خود ایجاد کند و اهداف فروش خود را برآورده کند یا از آنها فراتر رود. یک حرفه ای فروش خوب امروزه مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها، شهود و تجربه دارد. در

ادامه مطلب »
بهترین استراتژی های جذب مشتری | هدف از جذب مشتری یافتن روشی تکرارپذیر برای جذب مشتریان به کسب و کار شماست. |جذب مشتری در مقابل بازاریابی

جذب مشتری چیست؟ 9 استراتژی برای جذب مشتری

جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری نحوه تبدیل یک شرکت به مشتری بالقوه به مشتری جدید است. برخی از نمونه‌های جذب مشتری عبارتند از بازاریابی ایمیلی، استفاده از پلتفرم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا ارائه خدمات عالی به مشتری و کسب شهرت برای انجام این کار. هدف از جذب مشتری کمک به کسب و کار بیشتر شرکت با استفاده از قدرت تیم ها، کانال ها و استراتژی های مختلف است.

ادامه مطلب »
مراحل ساخت یک استراتژی فروش | استراتژی فروش در استارت آپ چیست و چرا برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند.

25 استراتژی فروش ثابت شده از کارآفرینان برتر و استارت آپ ها

استراتژی فروش استارتاپ چیست؟ استراتژی فروش استارت آپ شما چیزی نیست جز طرحی که استارتاپ شما برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند. این شامل روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی است که به تیم شما کمک می‌کند تا بهتر با سرنخ‌ها، مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کند. هدف آن بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش درآمد کلی است. یک استراتژی فروش قوی برای

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه