
قیمت محصولات بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد
وقتی نوبت به قیمت گذاری محصولات یا خدمات شما می رسد، هیچ فرمول و پاسخ صحیحی وجود ندارد. حتی در همان صنعت، آنچه برای یک شرکت

وقتی نوبت به قیمت گذاری محصولات یا خدمات شما می رسد، هیچ فرمول و پاسخ صحیحی وجود ندارد. حتی در همان صنعت، آنچه برای یک شرکت

تعیین قیمت محصول نیاز به تحقیق، کمی ریاضی و تمایل به آزمایش با مشتریان دارد. این مقاله از مجله قهرمان دانش اولیه مورد نیاز برای

قیمت مناسب برای محصول یا خدمات شما چقدر است؟ چه قیمتی باعث سوددهی و جذب مشتری می شود؟ مطمئن نیستم؟ تفاوت بین استراتژی قیمت گذاری

برای راه اندازی یک کسب و کار، نیازی به اختراع یک مدل کسب و کار کاملاً جدید ندارید. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق کسبوکارها

گارتنر پیشبینی کرد که «تا سال 2020، همه شرکتهای تازه وارد و 80 درصد فروشندگان تاریخی، مدلهای کسبوکار مبتنی بر سرویس اشتراک را ارائه خواهند

کسب و کار شما چگونه کسب درآمد خواهد کرد؟ هدف شما این است که با انتخاب و ترسیم مدل کسب و کار خود به آن

شکی نیست که راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کار سختی است. اما این نیز فوق العاده با ارزش است. و یکی

در این راهنمای گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه یک طرح کسب و کار بنویسید که به اندازه کافی دقیق باشد تا بانکداران

تجزیه و تحلیل رقابتی به بخشی ضروری از فعالیت های بازاریابی تجاری تبدیل شده و امکان اجرای برنامه ریزی استراتژیک کیفی را فراهم کرده است.

یکی از قویترین ابزارهای استراتژی بازاریابی کسبوکارهای کوچک، تعریف و پرداختن به بازار هدف شماست – مخاطبانی که فکر میکنید به احتمال زیاد محصول یا

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه شما است. این به شما کمک می کند تا با پاسخ به سؤالاتی مانند :

آیا از خود پرسیده اید که چگونه می توانید یک کسب و کار را بدون پول یا تجربه راه اندازی کنید؟ تو تنها نیستی. بسیاری

شما یک ایده کسب و کار دارید . شما از پتانسیل آن هیجان زده هستید و مشتاق هستید که آن را به یک تجارت تبدیل

راه اندازی کسب و کار خود بسیار دلهره آور است – بسیار دلهره آور. صد و یک چیز وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش

به نظر میرسد که این روزها هرکسی یک چالش جانبی دارد – و دلیل خوبی هم دارد. شغل جانبی جانبی روشی بسیار کم خطر برای

یکی از رایجترین نیمهحقیقتهای استارتآپها و کارآفرینی، رئیس خود بودن است. من قبلاً آن را افسانه نامیده ام، اما نیمه حقیقت بهتر است، زیرا رئیس

1. چه نوع فردی یک کارآفرین موفق را می سازد؟ تحقیقات کارآفرینان موفق نشان می دهد که افراد موفق کسب و کار کوچک دارای ویژگی

راه اندازی کسب و کار خود چالش برانگیز است. ادامه رشد کسب و کار شما به همان اندازه دشوار است، و در حالی که ایجاد

در چه کاری خوب هستید؟ در چه چیزی خوب نیستید؟ نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. برای انجام این کار، من شما را

استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای مدیریت رسانههای اجتماعی میتواند به سادهسازی و بهینهسازی تلاشهای برندسازی شخصی شما کمک کند. ابزارهای هوش مصنوعی به شما